Doprava a platba
Zdarma |
Objednané zboží si můžete bezplatně vyzvednout na naší pobočce v Českých Budějovicích. Stačí během objednávkového procesu zvolit možnost Rezervace na prodejně.
Jakmile vámi objednané zboží bude připraveno k vyzvednutí, zašleme vám informační e-mail.
Aktuální přehled a otevírací dobu prodejny naleznete v sekci Kontakty.
|
Doba doručení zásilky do 24 hodin (v pracovní dny) od odeslání balíku. Při odeslání balíku od nás Vám bude zasláno oznámení prostřednictvím e-mailu s číslem balíku. Řidič společnosti PPL Vám zavolá, aby upřesnil čas doručení.
U PPL je pak možné vyhledat zásilku na portálu https://www.ppl.cz.
Platbu je možné uskutečnit v hotovosti i kartou.
|
Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR, v den doručování budete informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení.
V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku.
Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou, uložení na poště bez pokusu o doručení, uložení na jiné ukládací poště nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.
|
Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin na jednu z 2600 pošt po celé ČR, kterou si sami vyberete při dokončení objednávky. Díky SMS nebo e-mailu se ihned dozvíte, odkdy pro Vás bude zásilka připravena na poště. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení.
V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice , kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku.
Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou, uložení na poště bez pokusu o doručení, uložení na jiné ukládací poště nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.
|
Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin na jednu z 2600 pošt po celé ČR, kterou si sami vyberete při dokončení objednávky. Díky SMS nebo e-mailu se ihned dozvíte, odkdy pro Vás bude zásilka připravena na poště. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení.
V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice , kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku.
Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou, uložení na poště bez pokusu o doručení, uložení na jiné ukládací poště nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.
Česká republika
Díky SMS nebo e-mailu se ihned dozvíte, odkdy pro Vás bude zásilka připravena v Balíkovně. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení.
|
Je garantovaná doba doručení do 24 hodin (v pracovní dny) od odeslání balíku. Při odeslání balíku od nás Vám bude zasláno oznámení prostřednictvím SMS s číslem balíku. V případě neúspěšného doručení zásilky obdržíte email. Řidič společnosti DPD Vám zavolá, aby upřesnil čas doručení.
Tuto službu mohou příjemci využít v případě, že při prvním pokusu o doručení nebude možno zásilku doručit.
Kurýr na daném místě přenechá oznámení s novým termínem doručení a informací o možnostech přesměrování zásilky.
Pokud si příjemce přeje změnit datum doručení nebo adresu doručení, může tak velice jednoduchým způsobem učinit na výše zmíněném webovém portálu a zásilka mu bude doručena následující den (popř. ve zvoleném dni) na stávající nebo nově zvolenou adresu.
Platbu je možné uskutečnit v hotovosti i kartou.
|
Je garantovaná doba doručení do 24 hodin (v pracovní dny) od odeslání balíku. Při odeslání balíku od nás Vám bude zasláno oznámení prostřednictvím SMS s číslem balíku. V případě neúspěšného doručení zásilky obdržíte email. Řidič společnosti DPD Vám zavolá, aby upřesnil čas doručení.
Tuto službu mohou příjemci využít v případě, že při prvním pokusu o doručení nebude možno zásilku doručit.
Kurýr na daném místě přenechá oznámení s novým termínem doručení a informací o možnostech přesměrování zásilky.
Pokud si příjemce přeje změnit datum doručení nebo adresu doručení, může tak velice jednoduchým způsobem učinit na výše zmíněném webovém portálu a zásilka mu bude doručena následující den (popř. ve zvoleném dni) na stávající nebo nově zvolenou adresu.
Platbu je možné uskutečnit v hotovosti i kartou.