Doprava a platba
Zdarma |
Objednané zboží si můžete bezplatně vyzvednout na naší pobočce v Českých Budějovicích. Stačí během objednávkového procesu zvolit možnost Rezervace na prodejně.
Jakmile vámi objednané zboží bude připraveno k vyzvednutí, zašleme vám informační e-mail.
Aktuální přehled a otevírací dobu prodejny naleznete v sekci Kontakty.
|
Doba doručení zásilky do 24 hodin (v pracovní dny) od odeslání balíku. Při odeslání balíku od nás Vám bude zasláno oznámení prostřednictvím e-mailu s číslem balíku. Řidič společnosti PPL Vám zavolá, aby upřesnil čas doručení.
U PPL je pak možné vyhledat zásilku na portálu https://www.ppl.cz.
Platbu je možné uskutečnit v hotovosti i kartou.
|
Balíkovna (Dříve Česká Pošta) doručí vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR, v den doručování budete informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení.
|
Balíček bude doručen do Vámi zvoleného výdejního místa Balíkovny. Díky SMS nebo e-mailu se ihned dozvíte, odkdy pro Vás bude zásilka připravena v Balíkovně. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení.
|
Je garantovaná doba doručení do 24 hodin (v pracovní dny) od odeslání balíku. Při odeslání balíku od nás Vám bude zasláno oznámení prostřednictvím SMS s číslem balíku. V případě neúspěšného doručení zásilky obdržíte email. Řidič společnosti DPD Vám zavolá, aby upřesnil čas doručení.
Tuto službu mohou příjemci využít v případě, že při prvním pokusu o doručení nebude možno zásilku doručit.
Kurýr na daném místě přenechá oznámení s novým termínem doručení a informací o možnostech přesměrování zásilky.
Pokud si příjemce přeje změnit datum doručení nebo adresu doručení, může tak velice jednoduchým způsobem učinit na výše zmíněném webovém portálu a zásilka mu bude doručena následující den (popř. ve zvoleném dni) na stávající nebo nově zvolenou adresu.
Platbu je možné uskutečnit v hotovosti.
|
Je garantovaná doba doručení do 24 hodin (v pracovní dny) od odeslání balíku. Při odeslání balíku od nás Vám bude zasláno oznámení prostřednictvím SMS s číslem balíku. V případě neúspěšného doručení zásilky obdržíte email. Řidič společnosti DPD Vám zavolá, aby upřesnil čas doručení.
Tuto službu mohou příjemci využít v případě, že při prvním pokusu o doručení nebude možno zásilku doručit.
Kurýr na daném místě přenechá oznámení s novým termínem doručení a informací o možnostech přesměrování zásilky.
Pokud si příjemce přeje změnit datum doručení nebo adresu doručení, může tak velice jednoduchým způsobem učinit na výše zmíněném webovém portálu a zásilka mu bude doručena následující den (popř. ve zvoleném dni) na stávající nebo nově zvolenou adresu.
Platbu je možné uskutečnit v hotovosti.
|
Při odeslání balíku od nás Vám bude zasláno oznámení prostřednictvím e-mailem, nebo SMS s číslem balíku. V případě neúspěšného doručení zásilky obdržíte email. Až bude kurýr balíček doručovat oznámí Vám to předem. Do SMS, nebo e-mailu Vám přijde kód pro převzetí. Teno kód musíte sdělit kurýrovi.
Tuto službu lze využít pouze pro objednávky s celkovou hodnotu do maximální výše 20.000 Kč (limit pro pojištění zásilky).
Platbu je možné uskutečnit v hotovosti i kartou.
|
Při odeslání balíku od nás Vám bude zasláno oznámení prostřednictvím e-mailem, nebo SMS s číslem balíku. V případě neúspěšného doručení zásilky obdržíte email. Až bude balíček doručen na Vámi zvolené odběrné místo přijde Vám e-mail, nebo SMS s kódem pro vyzvednutí. Teno kód musíte zadat do boxu, nebo jej sdělit obsluze výdejního místa.
Tuto službu lze využít pouze pro objednávky s celkovou hodnotu do maximální výše 20.000 Kč (limit pro pojištění zásilky).
Platbu je možné uskutečnit v hotovosti i kartou.